Sałatka z kurczakiem i kiełkami

Obiad w pośpiechu? Tak, jeśli mówimy o przygotowaniu. Pierworodnie w głowie zakiełkował ryż. Ale kiedy wracałam do domu z miasta po załatwieniu kilku spraw (co się zazwyczaj przeciąga w czasie), wiedziałam że makaron szybciej się ugotuje. W trakcie gotowania makaronu przygotowałam resztę składników. Wyszło syte. Dla mnie na obiad i kolację. Polecam ewentualnie dla dwóch osób.
Ja bym nie oddała ;)

  •  1 wędzony filet z kurczaka
  • 100 g fasoli białej konserwowej
  • 25 g kiełków rzodkiewki
  • 1 pomidor suszony z zalewy olejnej
  • 100 g makaronu spaghetti kukurydzianego (jeśli używasz pszenny weź 50 g)
  • 2-3 łyżki oleju z zalewy pomidorów suszonych.

Makaron ugotuj według instrukcji na opakowaniu, pamiętaj że makaron kukurydziany trzeba przelać porządnie zimną wodą po ugotowaniu. Filet pokrój w kostkę. Fasolę odsącz. Pomidora posiekaj. Dodaj kiełki, olej i ostudzony makaron. Wymieszaj dopiero przed spożyciem.

Smacznego

całość = 560 kcl

DSC_0752s

 

Skomentuj

