Kokosanki z pestkami dyni

Mój mąż mówi mi w takiej sytuacji zazwyczaj: „Zawsze musisz coś przekombinować?” . Mam na myśli że nudzą mnie często przepisy tradycyjne. Mam naturalną potrzebę dodania coś od siebie! Tym razem napatoczyły się ziarna dyni… Mąż zjadł i był zaskoczony że nie popsułam smaku :)))

  • 2 białka
  • szklanka cukru
  • 100 g wiórek kokosowych
  • 3 łyżki łuskanych ziaren dyni

blacha na 24 muffiny

Białka ubij na sztywno. Dodawaj pomału cukier i ubijaj dalej. Aż powstanie piękny słodki „klajster”. Dodaj wiórki i ziarna i dyni i wymieszaj to łyżką.
Nakładaj porcje ciasta łyżeczką .

Piekarnik nagrzej na 180 stopni (u mnie gazowy). Piecz w nagrzanym piekarniku, na najwyższej półce 20 minut.

Wyciągaj z formy póki ciepłe, za pomącą łyżki. Odstaw na kratce do przestudzenia.
Smacznego

1 porcja = 71 kcl

DSC_0682s

Skomentuj

