Naleśniki mamo!

Kiedy dostałam dyplom „dla najlepszej mamy kucharskiej” w pierwszej chwili jaka część we mnie nie pozwoliła mi się cieszyć od razu. Jednak kiedy ku poparciu jego słów usłyszałam że moje naleśniki są lepsze niż w przedszkolu, przez chwilę byłam pewna że to jakiś podstęp. A podstępów typu „Mamo, dawno nie grałem na Twoim komputerze …” są częste , a każdy opór rodzicielski okraszany jest płaczem. Nie tym, razem. Zrobił to „za darmo” i z uśmiechem dumy wrócił do pokoju.

To są piękne dni ciszy i spokoju rodziców pękających z dumy na myśl o swoim dziecku.

Naleśniki to najszybszy obiad , najprostszy , najskuteczniejsza metoda na biegające pięciolatki i ich kolegów. Tylko firanki trzeba częściej prać.

Mimo że nie mam czasu pisać tutaj przepisów.

Serdecznie was pozdrawiam!

street

4 thoughts on “Naleśniki mamo!

  1. Moja córa uwielbia naleśniki! Jada bez żadnych dodatków, samego naleśnika i mówi, że ona kocha takie „suche” (znaczy się niczym nieposmarowane). Kochane dzieciaki …

Skomentuj

