Kasza jaglana ze szparagami

szparagi z kaszą

na 4 porcje
szklanka kaszy jaglanej
pęczek zielonych szparagów
150-200 g sera typy włoskiego
oliwa z oliwek
sól
pieprz

Kaszę zalałam podwójną porcją wody i gotowałam 15 minut. Szparagi wstawiłam do gotującej się wody w wysokim garnku i gotowałam około 25 minut. Kaszę jaglaną przelałam zimną woda i odcedziłam. Szparagi pokroiłam na dłuższe kawałki. Ser pokroiłam w kostkę.

Wszystko skropiłam oliwą z oliwek i przyprawiłam solą z pieprzem.

Smacznego

Skomentuj

