Letni obiad z kurczakiem i truskawkami

letni makaron

na 4 porcje
4 liście sałaty masłowej
250 g makaronu kokardki
2 filety z kurczaka
500 g świeżych truskawek
6-8 łyżek majonezu delikatnego Winiary
sok z połowy cytryny

Liście sałaty umyłam i osuszyłam. Makaron gotowałam w osolonej wodzie 10 minut i odcedziłam. Filety przekroiłam w poprzek na pół. Doprawiłam je solą, pieprzem, papryką słodką i ziołami prowansalskimi. Na patelni rozgrzałam 2-3 łyżki oleju i smażyłam filety po 2 minuty z każdej strony. Truskawki umyłam, usunęłam szczypułki i poprzekrawałam na pół (większe na 4 części). Majonez wymieszałam z sokiem z cytryny.

Tuż przed podaniem: Na talerzu układam sałatę, makaron, pokrojone (lekko ostudzone) filety z kurczaka. Posypałam truskawkami i polałam dressingiem.

Smacznego

5 thoughts on “Letni obiad z kurczakiem i truskawkami

Skomentuj

