Czekoladowe babeczki z nadzieniem truskawkowym

czekoladowe mufinki

1,5 szklanki mąki tortowej
0,75 szklanki cukru czubata
łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki kakaa gorzkiego szczypta soli
szczypta soli
jajko
1/3 szklanki roztopionego masła
150 ml jogurtu naturalnego
0,5 szklanki mleka

Odmierzyłam wszystkie składniki i przełożyłam warstwowo do miski. Zaczęłam mieszać tuż przed wyłożeniem do formy, pozwalając na małe grudki (forma na 24 mini muffiny).

Do foremek przekładałam po łyżeczce ciasta, następnie pół łyżeczki dżemu truskawkowego i kolejna łyżeczka ciasta (jeśli masz formę na większe muffiny, proponuję miarę przełożyć na łyżkę).

Nagrzałam piekarnik na 180 stopni. Babeczki piekłam 25 minut. Posypałam obficie cukrem pudrem.

Smacznego

One thought on “Czekoladowe babeczki z nadzieniem truskawkowym

Skomentuj

