Groszek z sałatą i dressingiem

DSC_3775

DSC_3826

200 g groszku zielonego mrożonego
3-4 garście roszponki

dressing
2 łyżki śmietany 12%
2 łyżki Majonezu Delikatnego Winiary
łyżeczka oleju z orzechów macadamia
szczypta soli
szczypta białego pieprzu

Groszek wrzuciłam do gotującej się wody i gotowałam do miękkości (około 15-20 minut). Odcedziłam. Śmietanę wymieszałam z majonezem i lekko doprawiłam solą i białym pieprzem.

Groszek wymieszałam z dressingiem. Sałatę wmieszałam tuż przed podaniem do mięska gotowanego na parze (udziec z kurczaka). Podałam z chlebem żytnim

Druga wersja podania (polecam na gorące dni):
Groszek wymieszałam z dressingiem, dodałam pokrojonego (ostudzonego) kurczaka i delikatnie wmieszałam roszponkę. Podałam z pieczywem.

Smacznego

DSC_3792

Skomentuj

