Rosół z kaczki

rosół z kaczką

Już myślałam że opanowałam „rosół idealny” jakże się myliłam:) Do mych rąk w pewnym markecie wpadła mrożona porcja rosołowa z kaczki, dobrałam jeszcze 2 gatunki mięsa i najlepiej to skomentował mój nienaganny mąż „Pyszne! Jak u Mamy!” :)

2 korpusy z kaczki
szyja z indyka
1 plaster goleni wołowej
3 liście laurowe
4 ziela angielskie
2 marchewki
1 pietruszka
1/8 bulwy selera
część zielona 1 pora
cebula
sól

Część mięsną przełóż do 6 litrowego garnka i zalej 3/4 wodą. Po około 30 minutach, wylej wodę i wlej świeżą. Dodaj liście laurowe, ziele angielskie i gotuj na bardzo małym ogniu 2 godziny.

Dodaj marchew, pietruszkę, seler, por, cebulę przekrojoną na pół i przypraw solą. Gotuj ostatnią czyli trzecią godzinę.

Sam rosół przelej do czystego garnka. Podawaj z ulubionym makaronem jajecznym.

Smacznego

One thought on “Rosół z kaczki

Skomentuj

