Barszcz malinowy

barszcz owocowy

Na myśl o zupie owocowej wiele osób ma skrajne i negatywne odczucia. Ja też mam takie na myśl o zupach mlecznych ;) Grunt to zabawa z nazwą, nie tylko na dzieci to działa. Moja wersja jest oczywiście bezmleczna. Polecam z każdymi owocami.

200 g świeżych malin
1 l wody
szczypta soli
łyżka dżemu z pomarańczy
4 łyżki cukru

(ewentualnie gęsta śmietana)

Maliny zalewamy wodą dodajemy sól i gotujemy aż dobrze puszczą sok, czyli do 20 minut. Dodajemy dżem i cukier, mieszamy do rozpuszczenia. Przecedzamy przez gęste sito.
Podałam z makaronem pełnoziarnistym. A moje rodzinie do tego jeszcze po łyżce gęstej śmietany.

Smaczengo

7 thoughts on “Barszcz malinowy

Skomentuj

