Pasta krewetkowa

pasta z krewetek

Pasta krewetkowa jest dla mnie kolejnym etapem otwartości na wyzwania kulinarne. Dlaczego? Krewetki nigdy specjalnie mnie nie fascynowały. Niektórzy jedzą je prosto z talerza bez zbędnych dodatków. Wiem że są nawet prażynki krewetkowe do których nie pojmuję zachwytu innych. Jednak coś nie dawało mi spokoju, bo krewetki same w sobie nie są niesmaczne. Czegoś mi brakowało.. coś co podniesie ich smak. Dzisiaj jest okazja sprawdzić mój pomysł. Dałam krewetkom ostatnią szansę na polubienie ;) Udało się! Jest pysznie!

Tym przepisem żegnam Stary Rok a Wam życzę Wszystkiego
Najmilszego, Najzdrowszego i Najsmaczniejszego w Nadchodzącym Nowym Roku 2014!

na około 25 malutkich porcji

250 g mrożonych ugotowanych krewetek
(u mnie krewetki grenlandzkie bez pancerza)
kilka łodyżek szczypiorku
łyżkę soku z cytryny
ząbek czosnku
po szczypcie: sól, pieprz, chilli
2-3 łyżki majonezu

Krewetki odstaw do rozmrożenia (jeśli rozmrozisz bez podgrzewania krewetki będą miały bogatszy smak), odlej wodę. Na patelni dodaj 2 łyżki oleju lub oliwy z oliwek i smaż do 3 minut minut. Posiekaj je drobno dodaj posiekany czosnek i szczypiorek, majonez sok z cytryny oraz przyprawy. Lekko wymieszaj i odstaw do lodówki na 1h.

Podałam na mini sucharkach.

Smacznego

Skomentuj

