Brownie z kaszy

brownie z kaszy

brownie z kaszy

Kompletnie zauroczona przepisem Doroty z małą modyfikacją poczyniłam pierwsze tak pyszne brownie. Miód możesz zastąpić cukrem (3/4 szklanki) wtedy też nie dodawaj dodatkowego cukru i dodaj 1 jajko. Zmieniając cukier na miód redukowałam płyny. Pyszny efekt!:)

0,5 szklanki kaszy jaglanej
1 szklanka wrzątku
szczypta soli
1/2 szklanki gorzkiego kakao
2 jaja
1/2 szklanki śmietanki 30%
0,5 szklanki miodu
2 łyżki cukru
50 ml oleju rzepakowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia

3-4 łyżki płatków migdałowych

blender

Do wrzątku przesypałam kasze z solą i ciągle mieszając gotowałam 8 minut, przykryłam na kolejne 7 minut. Dodałam resztę składników i blenderem mieszałam na gładko.

Ciasto przelałam do kwadratowej tortownicy wyściełanej papierem do pieczenia (to dość ważny krok ponieważ ciasto krojąc lekko trzeba zeskrobać z papieru, jeśli nie damy papieru możemy uszkodzić blachę). Na wierzch posypałam płatkami migdałowymi.

Piekarnik ustawiałam na 180 stopni i piekłam 45 minut. Odstawiłam do całkowitego ostudzenia. Ciasto jest bardzo intensywnie kakaowe.

Wykwintny smak!
Smacznego!

Przyzwyczaiłam mojego uroczego czterolatka że jak go odbieram z przedszkola zawsze coś mam dla niego:) I tym razem go nie zawiodłam! Pojemniki sistema to najlepsze opakowania jakie kiedykolwiek miałam w rękach. Są idealnie wykonane i mają bardzo sprawny system zamykający. Serdecznie polecam!

sistema

 

Skomentuj

