Kupujmy polskie produkty

590 powodow

Jest kilka ważnych argumentów dla których chcę was zainteresować pewną kampanią.

Sama kiedyś złapałam się na tym jak kupiłam kalafior po za sezonem… w domu przeglądam naklejkę z folii… Hiszpania. Nic nie mam do innych krajów, po za tym że mam świadomość że w Polsce można kupić wiele produktów regionalnych bardzo dobrej jakości.

Nie naciskam też by każdy produkt był kupowany z Polski, bo sama wyjdę na hipokrytkę;) Jeśli jednak mówimy o produktach spożywczych to z całą odpowiedzialnością zachęcam!

Jak to sprawdzić? Pytaj sprzedawcę o pochodzenie, a jeśli towar jest z kodem kreskowym sprawdź czy zaczyna się cyframi 590….

ulotkaA6Spolem.indd

Wiesz że kupując polskie produkty możesz przyczynić się do zwiększenia zatrudnienia w naszym kraju. Jak to możliwe? Spójrz poniżej

Bez nazwy-1

Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie informacja że np DAFI i TERMISIL to polscy producenci! Nie wiedziałam a znam ich produkty które oceniam na wysokim poziomie.

Po za tymi firmami są jeszcze inne, zapraszam do przeglądania tutaj-> http://www.590powodow.pl/partnerzy.html

Zapraszam na stronę Akcji: 590 powodow , fb

Chcesz więcej poczytać o idei akcji? Zapraszam tutaj

Popieram
Krystyna Gerc

2 thoughts on “Kupujmy polskie produkty

Skomentuj

