Marchewkowe puree z dynią

puree z marchewki

Pierwszy raz gotowałam tyle rosołu na raz, potrzebuję wywar na jutro (Żarłostacja II) by zrobić z niego zupę krem czosnkowy. Mięso wiedziałam że podsmażę ale warzywa, co można z nimi zrobić? Są zbyt miękkie do sałatki jarzynowej… Puree z marchewki pomyślałam. Tak też zrobiłam! Kilka dodatków i jest pysznie:)

6-8 ugotowanych marchewek
garść upieczonej dyni hokkaido
łyżka masła
szczypta czosnku mielonego
szczypta ziół prowansalskich
sól

Marchewki ugotowane w rosole dość łatwo się rozgniata, użyłam tłuczka do ziemniaków. Dodałam dynię i ponownie ugniotłam. Dodałam masło, przyprawy i wszystko dobrze wymieszałam. Podałam z chlebem i podsmażonym mięsem z rosołu.

Smacznego

3 thoughts on “Marchewkowe puree z dynią

Skomentuj

