Nowy aparat i konkurs z gadżetami Benq

Minęło kilka m-cy przez które mogłam testować aparat BenQ GH200 i bardzo sobie chwalę jego tryby i zoom który pozwolił by moje zdjęcia nabrały przestrzeni.

Dzisiaj zamieniam go na nowy model który dopiero mam zamiar odkryć, przestawiam BenQ LH500

A dla was mam konkurs:)

Zostaw w komentarzu opis jakie jest Twoje ulubione zdjęcie i dlaczego? Zdjęcie dziecka? Zdjęcie z wycieczki? Zdjęcie chłopaka? Zdjęcie Babci ze mną na kolanach jak byłam mała?:)

I wygraj 1 z 2 zestawów gadżetów od firmy BenQ.  Konkurs trwa do 20 września, wyniki 22 września.

gadzetys

Dziękuję BenQ :*

11 thoughts on “Nowy aparat i konkurs z gadżetami Benq

  1. A moje ulubione to zdjęcie sytuacyjne – ze wspólnych posiłków i rodzinnych uroczystości! Nawet nie wiecie ile śmiechu jest z oglądania tych wszystkich min podczas jedzenia ;)

  2. Moje ulubione zdjęcie to zdjęcie jak mój znajomy uprawia surfing.Dlatego że moją pasją jest pokazywanie ludziom świata, jakiego nigdy nie widzieli, z punktu widzenia, który jest niemal nie do pomyślenia.

  3. Zdjęcie jest uwiecznieniem, różnych zazwyczaj radosnych chwil, ciężko byłoby mi wybrać jedno zdjęcie, bo jak tu wybrać jedno z pośród tylu pięknych, obrazujących szczęśliwe dzieciństwo, gdy siedzę na trabancie czy stoję w garnku ze skakanką, zdjęcie ukochanego pieska, a potem jej dzieciaczków, czy kotki i jej maleństw, aż wreszcie ślubne, a potem tak długo oczekiwanego, upragnionego dzieciątka, każde to jedno zdjęcie jest jedyne i niepowtarzalne i wywołuje różne emocje, zdjęcia te przeplatają się ze zdjęciami natury równie uroczych, np. motyla na słoneczniku, czy zachodu słońca, pokręconej miny lamy, czy mniej przyjemne, ale trudne do uchwycenia zdjęcia jastrzębia ze swoją zdobyczą. gdybym jednak musiała wybrać jedno jedyne zdjęcie, to wybrałabym takie zrobione telefonem komórkowym, śpiącego męża, a obok leżącego paromiesięcznego wtedy synka z półuśmieszkiem na twarzy i szczerym kochającym spojrzeniem.

  4. moje ulubione zdjęcie to zdjęcie babci z małymi wnuczkami na ławce. W tle drewniany kolorowy płot, każda sztachetka inna, my jako małe szkraby w kolorowych ubrankach, może i nie pasujących do siebie, ale kto 20 lat temu na to patrzył i w sumie kogo było stać na dobieranie ciuszków :) Obok ławki piaskownica zrobiona przez dziadka i pełno foremek, łopatek, zabawek. Uwielbiam powracać do dziecięcych lat, wtedy wszystko miało jakiś taki swój fantastyczny klimat, a co najważniejsze Babcia zawsze i będzie moim życiowym ideałem :)

  5. Zdjęcia to cudowny wynalazek.Pozwalają uwiecznić to,co ważne,piękne,ulotne.Pozwalają w pewnym sensie zatrzymać czas i pomagają pielęgnować wspomnienia.Zastanawiałam się chwilkę,które zdjęcie poddac opisowi,które jest mi najbliższe.Teraz kiedy mam rodzinę dzieciaki robie im mnóstwo zdjęc i każde jest ukochane,wyjatkowe.To będzie doskonała lokata pięknych chwil dla mnie i moich bliskich…Na myśl jednak przyszło mi jedno zdjęcie,zrobione przeze mnie jakieś 17 lat temu.Wiejska szaro-bura jesienna uliczka,liście zatrzymane w swym wietrznym tańcu,niebo siąpiące deszczem i najjaśniejszyi najistotniejszy element fotografii-moi rodzice.Mama-elegancka,melancholijna i śliczna.Tata-z rozwianym włosem,poważny,z iskierką radości w oku.Idą razem,pod rękę,tak jak zawsze szli przez życie.Uwielbiam to zdjęcie,ponieważ jest to jedno z ostatnich wspólnych zdjęc rodziców.Jedno z ostatnich zdjęć,kiedy ich życia nie zaprzątały żadne większe troski.Od wielu lat nie ma ich już ze mną,ale dzięki magii fotografii mogę kiedy tylko mam ochotę rozmarzyć się i wrócić do tych chwil,kiedy byłam córeczką mamusi i tatusia..

  6. „Zdjęcie to zatrzymana chwila, która się nigdy nie powtórzy”
    moim ulubionym zdjęciem jest cud narodzin córeczki jej pierwsze minuty na świecie.
    „Kiedy decydujesz się na dziecko,
    zgadzasz się, że od tej chwili
    twoje serce będzie przebywało poza twoim ciałem

  7. Moje ulubione zdjęcie jest z moim nieżyjącym już przyjacielem jak stoimy pod dębem ,każdy po przeciwnej stronie oparci o drzewo i z podkurczoną jedną nogą.Zdjęcie zrobiła nam nasza koleżanka Pratkicą ,jeszcze na czarnobiałym papierze.Zawsze jak na nie spoglądam wracają wspomnienia z dzieciństwa i pamieć o moim wówczas najlepszym przyjacielu,który przez wlasną głupote zginał na motorze .ehh…….

  8. Moje ulubione zdjęcie to trochę niekonwencjonalnie ale zdecydowanie fotka z mojej karty rowerowej…Chociaż prawko do poruszania się na jednośladzie robi się koło 3 klasy podstawówki, jedyne zdjęcie „portretowe” jakie miałem było z czasów zerówki. Pamiętam dzień wykonania jak dzisiaj…całą grupą wraz z opiekunką poszliśmy do fotografa. Ze względu na moją oryginalną fizjonomię fotograf podejmował kilka prób albym wyszedł na zdjęciu w miarę normalnie, tj niezbyt poważnie, ale też bez wielkiego „zacieszu” na twarzy…jak się okazało, wyszło komicznie i do dzisiaj to zdjęcie widziało tylko kilka osób…tylko te którym chciałem poprawić humor – a udawało się to zawsze :)

  9. 24 lata temu nie każdego było stać na aparat.Moja mam dostała w prezencie,którym robiła mi od urodzenia czarno-białe zdjęcia.Nie jest ich wiele,ale moim ulubionym zdjęciem jest fotka na której mam 11 miesięcy i stoję z lalką niewiele ode mnie mniejszą pod snopem siana.Mama opowiadała,że ledwo stałam-bo to były moje początki w chodzeniu.I musiałam szybko zrobić fotkę.Na sobie miałam ubrany śmieszny fartuszek i kapelusik tak jak i moja lalka.To moje ulubione zdjęcie z dzieciństwa.Pojawiło się nawet na mojej płycie ze ślubu:)

Skomentuj

