Speedcook

Uprzejmie informuję że od dzisiaj będę testowała urządzenie wielofunkcyjne Spedcook, stąd na blogu przez około 1 m-c pojawią się również przepisy wykonane w tym urządzeniu. Mam nadzieję że testowanie okaże się przyjemnością a informacje zawarte w przepisach pomogą wam podjąć decyzję o ewentualnym zakupie. Dodatkowo na koniec testowania planowany jest konkurs dla was, do wygrania będą gadżety od producenta.

Wieloczynnościowe urządzenie kuchenne Speedcook o mocy silnika 1450 W, charakteryzuje się klasycznym, eleganckim wzornictwem i najwyższą jakością wykonania.
Skondensowana w tym niewielkim urządzeniu technologia powoduje, że Speedcook może być jednocześnie:
urządzeniem do gotowania,
urządzeniem do gotowania na parze
wagą kuchenną,
shakerem,
mikserem,
blenderem,
maszynką do mielenia,
inhalatorem
więcej

Właśnie gotuję zupkę, ciekawa jestem smaku. Podoba mi się to że brudzę tylko jedno naczynie. W planach również mam ugotować na parze gołąbki z kaszą i pieczarkami. Mąż żartował że jak mu kupię to urządzenie to sam będzie gotował obiady;)
speedcook

6 thoughts on “Speedcook

  1. Mam, używam. Najczęściej robię w nim ciasto na pizzę i na pierogi oraz lody. Gotuję ‚zupki’ dla mojego 6 miesięcznego bobasa. Jedyny mankament dla mnie to, że jest bardzo głośny.
    Z niecierpliwością czekam na nowe przepisy :)

  2. Mam to urządzenie od kilku miesięcy i muszę przyznać, że zaraz po prezentacji czułam, że zrobiłam niepotrzebny zakup. Tydzień obchodziłam go z każdej strony aż wreszcie nastąpił dzień pierwszy mojej/naszej przygody ze Speedcookiem. Moja córka jest weganką i codziennie coś miksuje, gotuje na parze, robi pyszne pasty, pesto, falafel, nutellę i wiele innych pyszności. Nie żałuję zakupu :-)

Skomentuj

