Lody bananowe

lody bananowe

Tym razem pomysłodawcą smaku był mój 4 letni syn twierdząc: „Ja nie chcę orzechowych! Ja chce bananowe!” – pomyślałam żaden problem;) Udało się! Pyszny efekt!
Zapraszam po  przepis.

3 duże dojrzałe banany
250ml śmietanki 30%
250ml mleka
2 żółtka
1/2 szklanki cukru
szczypta soli

Mam taką prostą maszynkę do lodów w której misę się zamraża, a po 12h wyciągamy i przekładamy składniki na lody i włączamy mieszadło na 30 minut. Następnie przekładam do pojemniczka plastikowego i wkładam do zamrażarki na minimum 2h.

Jeśli nie masz maszynki do lodów trzeba składniki zmiksować, włożyć do zamrażalnika na 30 minut i znowu zmiksować i znowu do zamrażalnika na 30 minut i tak 4 -6 razy:) Po czym schłodzić na minimum 2h.

Smacznego

Zapraszam również na

Domowe lody orzechowe

lody orzechowe

2 thoughts on “Lody bananowe

Skomentuj

