Orzechowe mini bułeczki z żurawiną

orzechowe mini bułeczki

orzechowe mini bułeczki

Wymyślone na biegu kiedy po obiedzie zorientowałam się że nie mamy nic słodkiego na deser. Bułeczki są mało słodkie, za to pyszna przekąska orzechowa wyszła:)

2 szklanki mąki tortowej extra
1 szklanka ciepłego mleka
1 jajko
1/2 szklanki oleju rzepakowego
1/2 szklanki cukru
1/2 szklanki tartych orzechów laskowych
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
na czubek łyżeczki sody oczyszczonej
1 garść suszonej żurawiny

forma na 24 mini muffiny

Wszystkie składniki oprócz żurawiny wymieszałam na jednolitą masę, bo nie jest zbyt rzadka i zaraz przekładałam do formy na mini muffinki. Do każdej foremki wsiskałam po jednej suszonej żurawinie. Piekarnik (gazowy) nagrzałam na 180 stopni i piekłam przez 30 minut.

Smacznego

Skomentuj

