Sałatka z mozzarellą i truskawkami

sałatka z mozzarellą i truskawkami

To chyba ostatnia chwila na ładne truskawki, bynajmniej w Opolu. Dlatego skorzystałam jeszcze by wkomponować je do śmiałego połączenia na rześkie i syte śniadanie:) Polecam!

Ogromnym postępem dla mnie jest jedzenie sera mozzarella który uważałam za przereklamowany smak, teraz wiem że ważny jest producent. To samo dotyczy octu balsamicznego. Jeśli nie znasz jakiegoś smaku a chcesz poznać, korzystaj z kilku źródeł bo można się zniechęcić jeśli trafi się na nie odpowiednią jakość. Sprawdziłam:)

1 op małych kulek mozzarelli (125g)
1/2 małej sałaty lodowej (lub 1/3 dużej)
3 truskawki
1-2 łyżki octu balsamicznego

Truskawki pokroiłam na 4 części. Sałatę pokroiłam na grube kawałki. Mozzarellę odsączyłam i polałam wszystko octem balsamicznym.

Smacznego

Owoce z sadu i dzialki

3 myśli na temat “Sałatka z mozzarellą i truskawkami

Skomentuj

