Dafi zadziwić potrafi

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do przetestowania dzbanka Dafi Omega (z praktycznym wskaźnikiem LED) . Długo się zastanawiałam jak wiarygodnie wam przedstawić to co dla mnie jest oczywiste. Zdecydowałam się poczekać nawet by filtr był używany przez 2 tygodnie czasu a nie świeżo zmieniony. Chciałam wam pokazać jaka jest różnica między moją wodą w kranie(po prawej) a wodą z filtra(po lewej). Myślę że żadne inne słowa nie są w stanie was bardziej przekonać niż poniższe zdjęcia o tym że warto używać dzbanków z filtrem. Ja mam, korzystam i polecam:)

Dafi

 

Dzbanek Astra 3,0 L

2 thoughts on “Dafi zadziwić potrafi

Skomentuj

