Zupa wiśniowa

zupa wiśniowa

Pyszna zupka:) Zapraszam!

– 380g mrożonych wiśni z pestkami
– 1,5 wody
– 100ml śmietanki 30%
– 1 łyżka mąki ziemniaczanej
– szczypta soli
– 2 łyżki cukru
– łyżeczka cukru z prawdziwą wanilią

Wodę z wiśniami solą i cukrem zagotowałam i gotowałam około 10-15 minut. Wyciągnęłam wiśnie z wywaru. Śmietanę wymieszałam z mąką i cienką strużką dodawałam do owocowego wywaru szybko mieszając. Ciągle mieszając zagotowałam i wyłączyłam gaz. Podałam z makaronem wielozbożowym.

Smacznego

8 thoughts on “Zupa wiśniowa

  1. Aj, zupę wiśniową jadłam tylko raz w życiu – u przyjaciółki. Była babcinej roboty i bardzo mi smakowała. Tym wpisem przypomniałaś mi, JAK bardzo, i że koniecznie muszę sama ją zrobić! :)

  2. Mi też się kojarzy z babcinym gotowaniem i smakami dzieciństwa! Mniam! :-) U mnie nazywaliśmy taką zupę (bo robiliśmy też ze śliwek, truskawek z dodatkiem jabłek) po prostu słodką zupą.

    Ja polecam zupkę ze świeżymi jabłkami, suszonymi morelami i suszonymi śliwkami. Z odrobiną śmietanki i cieniutkim makaronem. Pychotka! :-)

Skomentuj

