Sałatka z kaszy i brzoskwiniami oraz recenzja noży Genius

kasza z owocami

Kasza lubi wytrawne dodatki, jednak wraz z cieplejszymi dniami mam chęć dołożyć do tego owoce. Udało się. Pojawi się jeszcze kilka propozycji łączenia kasz i owoców z dodatkami.

Idealna kolacja lub pożywne śniadanie!

– 100g kaszy jęczmiennej perłowej
– 1/4 okrągłego sera camembert
– 1 mały pomidor
– kilka listków mięty
– 2 małe(!) brzoskwinie
– 2 łyżki mieloych orzechów włoskich
– 1 łyżkę octu balsamicznego

Kaszę ugotowałam według instrukcji na opakowaniu, odsączyłam i odstawiłam do ostudzenia (bez przykrycia). Ser, pomidor i brzoskwinię (bez skóry) pokroiłam na cząstki. Kaszę przelałam zimną woda i ponownie odsączyłam.

Kaszę wymieszałam z pozostałymi składnikami i odstawiłam do lodówki na 30 minut. Podaję małe schłodzone porcje doprawiając odrobiną cukru.

Smacznego

NOŻE GENIUS

W ramach cyklicznej współpracy ze sklepem redcoon.pl przedstawiam Wam zestaw noży Niebieskie Róże.

noże Genius

Noże mają powłokę dzięki której nie przywierają do produktów które kroimy, idealnie sprawdzają się do krojenia serów. Zestaw zawiera
– nóż szefa
– nóż do chleba
– nóż do mięsa
– nóż uniwersalny (mój ulubiony)
– nóż do owoców i warzyw
Rączki noży są w ergonomicznym kształcie co bardzo ułatwia korzystanie z nich.

noże Genius

Ostrość bez zarzutu. Dodatkowo do kompletu jest stojak akrylowy, oraz 4 deski do krojenia (z powłoką antybakteryjną). Deski były myte w zmywarce, nie odkształciły się.

noże Genius

Paczka w której były zapakowane noże była niesamowicie starannie zapakowana przez obsługę sklepu. Ostrza były podwójnie zabezpieczone by w transporcie nie straciły swojej ostrości.

Śmiało polecam. Komplet w rzeczywistości wygląda dużo lepiej niż na zdjęciu:)

Genius Zestaw noży „niebieskie róże” (10 elementów)

3 thoughts on “Sałatka z kaszy i brzoskwiniami oraz recenzja noży Genius

Skomentuj

