Naleśniki z kremem kokosowym i sosem truskawkowym

naleśniki

naleśniki

Tuż po przygotowaniu pasty kokosowej wiedziałam że w następnym dniu wykorzystam ją do farszu do naleśników. Nie było słychać sprzeciwu tylko rodzinne mlaskanie;)

ciasto
(na około 8 naleśników przy 24cm patelni)
– 20 dag mąki
– 2 jajka
– szklanka mleka
– szklanka wody
– szczypta soli
– 2 łyżki oleju roślinnego

farsz
– 250g sera twarogowego półtłustego
– 4 łyżki pasty kokosowej
– mała śmietanka 18% (180g)
– 2 łyżki cukru

sos
– 200g świeżych truskawek
– 2 łyżki miodu (u mnie akacjowy)

dodatki
– olej rzepakowy do smażenia

Składniki na ciasto porządnie zmiksowałam i odstawiłam na 1h. Składniki na farsz dokładnie wymieszałam i odstawiłam do lodówki. Truskawki umyłam, obrałam ze szczypułek i rozdrobniłam blenderem, dodałam miód i sos gotowy.

Naleśniki smażyłam na oleju na złoto z każdej strony. Na naleśnik kładłam 2 łyżki farszu i dobrze rozsmarowywałam bo farsz nie jest zbyt gęsty. Po zawinięciu polewałam odrobiną sosu.

Smacznego

3 thoughts on “Naleśniki z kremem kokosowym i sosem truskawkowym

Skomentuj

