Pasta kokosowa

chutney kokosowy

Robiłam chutney ale zgęstniał mi naturalnie i myślę że spokojnie wyszła pasta :) Idealny półsłodki smak, można smarować pieczywo samą pastą. Można też pieczywo posmarować masłem i twarogiem – bajeczna kompozycja.

Zdjęcie jest zrobione świeżo po zrobieniu pasty, po odstawieniu do lodówki pasta idealnie gęstnieje.

– 100g wiórków kokosowych
– 50g rodzynek
– 300ml wody
– 1/2 łyżeczki gałki muszkatołowej
– 1 łyżka świeżej kolendry

Wszystkie składniki przełożyłam do wysokiego naczynia i rozdrabniałam blenderem przez około 3-5 minut. Odstawiłam na 15 minut i znowu rozdrabniałam kilka minut. Masa nie jest idealnie gładka, ale to nie przeszkadza.

Pysznie polecam:)

13 thoughts on “Pasta kokosowa

  1. mmm to wygląda tak pysznie…pewnie jeszcze lepiej smakuje. Musze sobie wreszcie kupić blender, żeby móc przyrządzać takie pyszności. Zastanawiam się tylko jaki wybrać, moja znajoma ma Philipsa, taki ze stali nierdzewnej i większą ilością ostrzy. Miksowała przy mnie różne rzeczy i działał szybko i jak się okazuje nawet bez problemu sobie radził z bardziej twardymi składnikami.

Skomentuj

