Crumble z truskawkami

crumble z truskawkami

crumble z truskawkami

Łatwo, pysznie i szybko znika! :)

– 200g świeżych truskawek
kruszonka
– 100g zimnego masła
– 150g mąki
– 75g cukru

forma o pojemności 1,1 litra

Masło z mąką i cukrem wyrabiałam szybciutko na różnej wielkości grudki. Truskawki umyłam i pokroiłam każdą na 4 części. 1/3 kruszonki wysypałam na dno naczynia, rozłożyłam truskawki i wysypałam resztę kruszonki. Piekłam w 195 stopniach 20 minut, piekarnik gazowy. Podałam na ciepło

Palce lizać ;)

2 thoughts on “Crumble z truskawkami

Skomentuj

