Potrawka z kaszą gryczaną, indykiem i szpinakiem

potrawka z kaszy

Pozytywnie nastrojona poprzednim wpisem nie miałam oporów do nowatorskiego podejścia z kaszą. Było pysznie, jak powiedział mój mąż który lubi tradycyjne i smaczne dania:)

na 4 porcje
– 800g mięsa gulaszowego z indyka
– 4-5 garści świeżego szpinaku
– 2 szklanki ugotowanej kaszy gryczanej
– 1 ząbek czosnku
– 2-3 łyżki oleju
– 1 łyżka masła
– 1 szklanka wody

Mięso pokroiłam w paski na około 4 x 1,5cm. Podsmażyłam (bez soli) na oleju aż było widoczne że jest już ścięte. Szpinak opłukałam i troszkę posiekałam. Ząbek czosnku posiekałam drobno. Wrzuciłam kaszę do mięsa i lekko podgrzałam. Dodałam szpinak, czosnek, masło, wodę i dusiłam pod przykryciem około 6 minut. Doprawiam do smaku. Podawałam w talerzach na zupę.

Smacznego

Skomentuj

