Co z kaszy? – Klub Optymistycznego Rodzica PP3 w Opolu

doceńmy kasze

doceńmy kasze doceńmy kasze

Wczoraj odbyło się bardzo sympatyczne spotkanie rodziców z dziećmi w Publicznym Przedszkolu Nr 3 w Opolu w ramach Klubu Rodzica. Tematem spotkania były kasze i ich innowacyjne zastosowanie. Nie z sosem, nie z mięsem a w sałatkach. Skomponowanie dodatków okazało się bardzo proste, efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania:)

Plan był taki „zapytaj dziecko którą kaszę wybiera i pozwól mu samemu dobrać dodatki”. Nie wyłączając mojej osoby większość rodziców była bardzo pozytywnie zaskoczona że ich dzieci jedzą kasze w takich kompozycjach. Nie mogłam pilotować wszystkich kompozycji, ale mój Szymciu (lat 4) na moich oczach sam skomponował sałatkę i zjadł ją ze smakiem:)))

Ja zrobiłam 2 sałatki drogą eksperymentu, jestem zadowolona z efektów. Wszyscy wyszli najedzeni i mile zaskoczeni tematem:)

Sałatka Szymcia: kasza pęczak, gotowane jajko, groszek, sałata, śmietana.

doceńmy kasze

Moje sałatki:
1. Kasza gryczana, oliwa z oliwek, camembert, pomidor.
2. Kasza kuskus, migdały, mięta, śmietana.

DSC07062s DSC07072s

Śmiałe kompozycje uczestników spotkania:

Dziękuję Marce KUPIEC za produkty na spotkanie:
– kasza gryczana
– kasza jęczmienna pęczak
– kasza kuskus

doceńmy kasze

Pozostałe produkty:

Sałata, pomidor, jaja gotowane, ziarno słonecznika, płatki migdałów, świeża mięta, szczypiorek z ogródka przedszkola :) ,groszek, camembert, śmietana 18%, oliwa z oliwek.

Kasze wpisały się w maj i mam nadzieję że w przyszłym roku powtórzymy spotkanie. A póki co najbliższe zajęcia we wrześniu na Dniu Ziemniaka:)

Dziękuję również Dyrekcji przedszkola za fantastyczny pomysł na Klub Rodzica.

Przedszkole Publiczne Nr 3
im. Jana Brzechwy

e-mail: przedszkole3op@wp.pl
www: http://pp3.opole.pl

4 thoughts on “Co z kaszy? – Klub Optymistycznego Rodzica PP3 w Opolu

Skomentuj

