Karkówka w marynacie musztardowej Kotanyi, recenzja

karkówka w marynacie musztardowej

Sezon grillowy otwarty a przy okazji małe testowanie produktu od zaufanej firmy.
Delikatne mięso już w 25 minut?

Zaproszono mnie do recenzji produktów na grilla firmy Kotanyi. Bardzo mnie zaciekawiła marynata błyskawiczna. Zastanawiałam się jaki składnik skraca przygotowanie mięsa na tyle by efekt był jak przy 4 godzinach tradycyjnej marynaty. Moją obawę „wygooglałam”, poczytałam i okazało się że to naturalny enzym. Nic więcej nie kryje się pod nazwą „papaina”.

– 500g karkówki wieprzowej
–  2-3 łyżki błyskawicznej marynaty musztardowej KOTÁNYI
(gorczyca, sól jodowana, czosnek, kminek, pieprz, chili, skrobia kukurydziana, tymianek, majeranek, proszek cytrynowy, enzym:papaina)

Z kawałka mięsa uzyskałam 5 kotletów, lekko ugniotłam ręką i przyprawiłam marynatą, odstawiłam na 25 minut.

Po pierwsze wiem że wieprzowiny się nie soli przed smażeniem bo twardnieje przy obróbce cieplnej. Pomyślałam jednak że jak tak krótko się marynuje to może nie będzie źle? Zaryzykowałam.

Mięso smażyłam na rozgrzanej patelni grillowej. Mój grill posiada również raclette i tam podpiekłam plastry cukinii z papryką żółtą i mozzarellą, następnie przełożyłam taką porcyjkę na upieczone mięsko. Podałam z sałatą i pieczywem.

Jakie wrażenia?
Lekko pikantnie. Smacznie, a mięso soczyste.

Polecam

Skomentuj

