Sałatka z łososiem wędzonym i jabłkiem

sałatka z wędzonym łososiem

Szybka i smaczna sałatka na śniadanie:) Bez dodatkowego solenia, ponieważ łosoś był dość słony.Jeśli lubisz majonez zamień go z jogurtem w przepisie.

na 2 porcje
– 80g wędzonego łososia na ciepło
– 1 jabłko champion
– kilka gałązek szczypiorku
– kolorowy pieprz świeżo mielony
– 2 płaskie łyżki jogurtu greckiego
– 1 łyżeczka soku z cytryny

Łososia pokroiłam drobno, jabłko obrałam i starłam na grubych oczkach tarki. Szczypiorek posiekałam. Wszystko delikatnie wymieszałam i podałam z pieczywem.

Smacznego

One thought on “Sałatka z łososiem wędzonym i jabłkiem

Skomentuj

