Soundtrack Blogerów (Skrzypek na dachu)

Niekończąca się zima zniechęciła mnie odrobinkę by cudować w kuchni ;) Dlatego mała odskocznia dobrze mi zrobi!

Kolega z opolskiej blogosfery zrobił świetną akcję, która spowodowała że o mało nie spóźniłam z obiadem dzisiaj. Jak wybrać jedną piosenkę z którą się indentyfikujesz? Zatem musiałam cofnąć się w czasie by wybrać coś co nie tylko podoba mi się przez 2 tygodnie tylko taką muzykę do której wracam z chęcią.

To nie tylko dlatego że lubię kuchnię żydowską . To chyba pierwszy musical który zrobił na mnie świadome wrażenie. Generalnie film nie jest optymistyczny, ale ten kawałek jest dla mnie ponadczasowy. Przedstawia realne rozterki bytu.

Dziękuje Danielu że mogłam sobie zrobić odskocznię od gotowania i zrobić iście freestylowy wpis. Jeśli również masz bloga zapraszam do muzycznej akcji:

Wpis promocyjny akcji http://czasemwidziane.blogspot.com/2013/04/soundtrack-blogerow.html

Wydarzenie na Facebook https://www.facebook.com/events/564271980263549/

sb 2

Jeśli nie masz bloga, możesz pozostawić swój kawałek linkując do niego w komentarzu.

3 thoughts on “Soundtrack Blogerów (Skrzypek na dachu)

  1. Skrzypek na dachu to jeden z najlepszych muzikali jakie widziałem. Swietna fabuła i wykonanie. Podobnie jak „Hair” musi znajdować się w kolekcji konesera filmów muzycznych.

Skomentuj

