Sałatka z serem pleśniowym, orzechami i gruszką. Dni Autyzmu w Opolu.

sałatka z serem pleśniowym

Przepis na sałatkę  jest inspirowany Światowym Dniem Autyzmu który obchodzony jest 02.04.2013. Więcej informacji pod wpisem.

–  100g sera pleśniowego Danish Blue
– 4 połówki gruszek ze słodkiej zalewy (+ 2 łyżki zalewy)
– 1/2 szklanki orzechów włoskich
– garść roszponki

Ser i gruszki pokroiłam w kostkę. Orzechy rozgniotłam w rękach. Roszponkę poszarpałam. Dodałam 2 łyżki ze słodkiej zalewy i wszystko delikatnie wymieszałam. Podałam z ciepłymi tostami.  Idealnie skomponowane smaki.

Polecam!

 

@@@

 

Dni Autyzmu w Opolu (kliknij na grafikę by powiększyć)

plakat_dni autyzmu

 

Jeśli chcesz pomóc i oddać 1% na Fundację Prodeste,

kliknij po więcej danych -> tutaj <-

Skomentuj

