Lody śmietankowe z wiśniami – zimie na opak

lody śmietankowe z wiśniami

Oby było już ciepło, zimo precz! Wyjątkowo mam dość w tym roku Zimy. Lody zrobiłam rano na odczarowanie Wiosny by jej pokazać że jestem gotowa na cieplejsze dni;) Pyszny poranek! Małgosiu dziękuję za wiśnie:)

– 1 szklanka rozmrożonych, osączonych i wydrylowanych wiśni
– 180ml mleka
– 180 ml śmietanki 30%
– 4 żółtka
– 100g drobnego cukru

Lody zrobiłam za pomocą maszynki do lodów którą się wcześniej mrozi i przekłada do niej składniki o temperaturze około 6-8 stopni. Żółtka utarłam z cukrem i przełożyłam wraz z resztą składników do maszynki. Włączyłam na 30 min mieszanie.  Gotowe!

Pomysłodawcą i patronem akcji jest stowarzyszenie OPAK

dzień na opak

5 thoughts on “Lody śmietankowe z wiśniami – zimie na opak

Skomentuj

