Wiosenny twarożek

wiosenny twarożek

 

wiosenny twarożek

Kolejny przepis na odczarowanie wiosny, oraz lekka propozycja nie tylko do śniadania wielkanocnego:) Zamiast śmietany kefir, równie smaczny efekt. Można zrobić wieczorem i mam gotowe śniadanie rano.

– 250g twarogu półtłustego
– 4 łyżki kefiru
– 3 rzodkiewki
– 3 gałązki świeżego koperku
– kilka świeżych listków natki pietruszki
– sól do smaku

– naczynie 0,1 l

Podzieliłam kostkę sera na pół, do jednej części dałam 2 łyżki kefiru i startą na grubych oczkach rzodkiewkę, doprawiam do smaku. Do drugiej części dodałam 2 łyżki kefiru posiekany koperek, doprawiłam do smaku. Na dno naczynia układam listki natki, przekładam masę z rzodkiewką, wyrównuję. Przekładam masę z koperkiem i wyrównuję. Odstawiam do lodówki na noc (minimum na 1h). Przewracamy na talerzyk i zostawiamy by naturalnie pod własnym ciężarem serek się wysunął ze swojej formy. Gotowe:)

Smacznego

One thought on “Wiosenny twarożek

  1. Uwielbiam biały ser w każdej postaci. A taki twarożek to naprawdę pyszny sposób na przywołanie wiosny( u mnie w tej chwili biało i minus 7….)

Skomentuj

