Jajka faszerowane pastą szynkową

jajka faszerowane pastą szynkową

Zaczynam przygotowania do świąt, mam kilka pomysłów które chcę spróbować wcześniej by mieć pewność smaku. Sama pasta szynkowa jest robiona z całych jaj gotowanych, w tej wersji używamy tylko żółtek i plastrów szynki.

– 6 jajek
– 4 łyżeczki majonezu
– 3 plastry szynki (około 50g)
– łyżka ketchupu łagodnego

– kiełki z brokuła do dekoracji

Jajka gotowałam na twardo. Przy obieraniu uważałam by strukturę białka nie naruszyć zbyt mocno. Każde jajko przekroiłam na pół. Żółtka wraz majonezem i wędliną zmiksowałam blenderem ręcznym. Pastę dopraw według własnego smaku. Moja wędlina była dość słona i nie doprawiałam pasty przed faszerowaniem białek.

Polecam

4 thoughts on “Jajka faszerowane pastą szynkową

Skomentuj

