Kasza pęczak na sypko z pieczarkami i kurczakiem

kasza pęczak z pieczarkami i kurczakiem

Wszystko lekkie, smaczne i pożywne:) W wersji jarskiej zamiast mięsa dodać można 1 łyżkę oleju rzepakowego do gotującej się kaszy.

na 3 porcje
– 200g kaszy pęczak (dokładnie 1 szklanka)
– 1 duże udko z kurczaka (około 350g)
– 200g pieczarek
– 1 łyżeczka curry indyjskie (Kamis)
– 1 łyżeczka suszonego tymianku
– olej rzepakowy

Udko i pęczak zalałam zimną woda i gotowałam 45 minut. Pieczarki pokroiłam w plastry i zesmażyłam na 2 łyżkach oleju. Udko oskubałam z mięsa i przełożyłam lekko porwane do pieczarek, dusiłam kilka minut. Dodałam ugotowany i odcedzony pęczak i wymieszałam wszystko dokładnie. Ściągnęłam z kuchenki dodałam curry, tymianek, 1 łyżkę oleju i doprawiłam do smaku solą, dodałam jeszcze łyżkę oleju i wymieszałam. Podajemy od razu.

Smacznego

10 thoughts on “Kasza pęczak na sypko z pieczarkami i kurczakiem

  1. Ja mam jedno pytanie – czy kasza ma się gotować w jednym garnku z kurczakiem? czy w dwóch różnych? Z góry dziękuję za odpowiedź.

  2. to jedzonko to rozumiem, natura,,,,natura,,,, szybko bez wydziwiań i kosztów…super sprawa . P O L E C A M…….kaszy nie gotować w jednym garnku … ugotować osobno { będzie wywar na następną zupkę….. np … krupniczek

Skomentuj

