Wiosenne babeczki

wiosenne babeczki

Inspiracją był przepis w księgarni, no właśnie też byłam mile zaskoczona że jest publikowana treść więc z niej skorzystałam -> tutaj. Nie korzystałam z przepisu na krem, ale sam przepis na babeczki był tak prosty że nie musiałam z domu wychodzić by je upiec do porannej kawy:)

składniki suche
– 2 szklanki mąki
– 1/2 szklanki drobnego cukru
– 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
składniki mokre
– 2 jaja
– szklanka mleka
– 1/3 szklanka oleju
– sok z 1/2 cytryny

Zadbałam by wszystkie składniki były w temperaturze pokojowej. Wymieszałam dokładnie składniki suche i dodałam mokre i wymieszałam wszystko na jednolitą masę. Nagrzałam piekarnik na 180 stopni. Ciasta wyszło na 12 klasycznych babeczek i 16 mini babeczek. Piekłam 25 min. Mają lekką nutę cytrynową. Rozdam, zjem 2 a resztę zamrożę:)

Polecam

5 thoughts on “Wiosenne babeczki

    1. Niestety dzisiaj ugotowałam cały gar rosołu na dwa dni;) A jutro na blogu będzie mój pierwszy chlebek na zakwasie. Zapraszam i przepraszam ale schabowe za kilka dni z dedykacją;)

Skomentuj

