Ryż z pieczarkami i kalafiorem

ryż z pieczarkami i kalafiorem

Nowe połączenie które nie raz zagości u mnie na obiad, mały nakład pracy a w efekcie smaczny i pożywny posiłek:)

– 200g ryżu długoziarnistego
– 250g pieczarek
– 450g mrożonego kalafiora
– 1/2 pęczku świeżego koperku
– 2,5 szklanki wody
– 4 łyżki oleju
– sól do smaku

Pieczarki porządnie umyłam i pokroiłam w plasterki, przełożyłam na patelnię i dodałam olej lekko posoliłam. Smażyłam pieczarki aż będą miękkie i puszczą dużo ciemnej wody. Dodałam ryż wymieszałam zagotowałam, dodałam 2 szklanki wody i dusiłam 6 minut. Dodałam rozmrożony rozdrobiony kalafior i 1/2 szklanki wody, dusiłam kolejne 14 minut. Przy duszeniu potrawy używałam pokrywki. Na końcu posoliłam do smaku odrobinę i dodałam posiekany koperek. Wymieszałam i gotowe.

Smacznego

4 thoughts on “Ryż z pieczarkami i kalafiorem

Skomentuj

