Makaron w sosie jogurtowo-musztardowym

makaron w sosie jogurtowo-musztardowym

Jak zawsze proste szybkie i smaczne danie:)

na 4-5 porcji
– 400g trójsmakowego makaronu (u mnie 2 jajeczny Bartolini)
– 350g zmielonej łopatki wieprzowej
– 10-13 pomidorków koktajlowych
– mały jogurt naturalny (około 150g)
– 1 łyżka musztardy sarepskiej
– kilka gałązek świeżego koperku

Makaron ugotowałam według przepisu na opakowaniu, odsączyłam i zostawiłam w cedzaku nad ciepłym garnkiem.Na patelnię wrzuciłam mięsko i korzystając że miało w sobie odrobinę tłuszczu nie dodawałam już dodatkowego. Kiedy mięsko było już mniej różowe wrzuciłam pokrojone na czworo pomidorki i lekko je podgrzewałam. Na koniec dodałam jogurtu który naturalnie się zważył i musztardę. Wszystko lekko poddusiłam i wrzuciłam makaron lekko wymieszałam i wszystko podgrzałam. Obsypałam posiekanym koperkiem i gotowe.

Smacznego

4 thoughts on “Makaron w sosie jogurtowo-musztardowym

Skomentuj

