Zupa brokułowo-szpinakowa

zupa brokułowo-szpinakowa

Lubię wafle ryżowe, dzisiaj pysznie partnerowały zupie:)

– 1 brokuł
– 100g świeżego szpinaku
– 1,5 l wody
– 1 łyżka masła
– sól

– 1 op wafli 7 ziaren z ryżem dzikim (Sonko)

Z brokuła odkroiłam różyczki z małą ilością łodygi. Do wody z masłem dodałam różyczki brokuła i gotowałam 7 minut, następnie dodałam szpinak i gotowałam kolejne 3 minuty. Na końcu użyłam blendera by zupa była gładka i doprawiłam solą do smaku. Podawałam na 2 sposoby: 1. Na talerzu rozdrobniłam 2 wafle i zalałam zupą zabieliłam jogurtem naturalnym.2.Zupę nalałam do dużego kubka i podałam z waflami ryżowymi.

Smacznego

7 thoughts on “Zupa brokułowo-szpinakowa

Skomentuj

