Tabbouleh

tabbouleh

Prosta wersja na potrzeby obiadu. Szybko i pysznie, polecam:)

na 2 porcje
– 150g kaszy kuskus (około 3/4 szklanki)
– 2 średnie pomidory
– 3-4 gałązek szczypiorku
– szczypta gałki muszkatołowej Kamis
– szczypta suszonego rozmarynu Kamis
– 3-4 łyżki oleju słonecznikowego
– 1 łyżka octu jabłkowego Kamis

Kaszę przygotowałam według instrukcji na opakowaniu czyli zalewamy wrzątkiem do 2cm powierzchni kaszy. Ważne by kasza dobrze napęczniała i nie była zbyt mokra, wodę zawsze można dodać jeśli byłaby za sucha. Pomidory i szczypiorek pokroiłam drobno. Wymieszałam wszystkie składniki i odstawiłam na chwilkę. Podałam do filetów z kurczaka smażonych krótko i bez panierki.

Smacznego

3 thoughts on “Tabbouleh

Skomentuj

