Lekkie schabowe

lekkie schabowe

– 3-4 plastry schabu bez kości
– 500ml wywaru warzywnego
– 1 łyżka mąki ziemniaczanej
– 1 łyżka pasty pomidorowej

Z zimnego wywaru odlałam 150ml by wymieszać z mąką. Do wywaru włożyłam mięso i po zagotowaniu gotowałam jeszcze około 5 min na wolnym ogniu. Mięso wyciągnęłam a do wywaru dodałam rozrobioną mąkę, szybko mieszając zagotowałam. Dodałam pastę pomidorową, doprawiłam do smaku i sos gotowy.

Mięso polałam sosem i podałam do zapiekanki z makaronem.

Smacznego

2 thoughts on “Lekkie schabowe

Skomentuj

