Sznycle indyka w jogurtowym pesto z lubczykiem

indyk w jogurtowym pesto

Szybko smacznie i zdrowo. Co do ryżu to użyłam 200g, po ugotowaniu odebrałam porcję dla siebie a do reszty dałam 25g masła.

na 3 porcje
– 5 sznycli z indyka (w sumie około 400g)
– 1/2 szklanki nie ubitego świeżego lubczyku
– 1 łyżeczka oraz łyżka oleju słonecznikowego
– 1 łyżka jogurtu naturalnego
– szczypta soli

Lubczyk utarłam z solą i olejem w moździerzu, następnie dodałam jogurt i wymieszałam. Sznycle wysmarowałam z dwóch stron pesto jogurtowym. Odstawiłam na chwilkę.

Smażyłam na średnio wysokim ogniu na złoto z każdej ze strony, następnie wyłączyłam ogień pod patelnią przykryłam przykrywką i zostawiłam na patelni na kilka minut. Mięso podałam z mizerią (na jogurcie) i ryżem basmati.

Smacznego

2 thoughts on “Sznycle indyka w jogurtowym pesto z lubczykiem

Skomentuj

