Walentynkowy deser

smażone banany

Zainspirowana przepisem „płonący deser lodowy” z magazynu Kuchnia 2/2013 zapraszam na smaczny deser walentynkowy:)

Ciężkie warunki do robienia zdjęć, ale dajcie mi szansę;)

Na jedną porcję
– 1 banan
– 1 łyżeczkę masła
– 2-3 gałki lodów śmietankowych
– łyżkę migdałów w płatkach
– 1/2 łyżeczki startej czekolady
– łyżeczkę rumu

Masło rozgrzałam na patelni, banan przekroiłam na pół i obsmażyłam z dwóch stron. Na talerz nałożyłam gałkę lodów kilka cząstek ciepłego banana, posypałam czekoladą i migdałami. Łyżeczkę rumu podpaliłam a kiedy się wypalił alkohol polałam nim deser.

Słodkich walentynek!

2 thoughts on “Walentynkowy deser

  1. Pomysł kupuję. Wydrukowałem go w celu inspiracji Wiewiórki z tym, że nad Twoim przepisem dopisałem DLA NIEJ, a na drugiej kartce zacząłem od DLA NIEGO a poniżej:
    dwie gałki lodów zalej połową szklanki rumu.
    Myślę, że panowie będą mi wdzięczni za tę modyfikację.

Skomentuj

