Sałatka śledziowa z jajkiem

sałatka śledziowa

To chyba śledzik i moja tęsknota za rybą sprawiła dzisiejsze 2 przepisy dla was:)
Tym razem łagodna wersja.

– 3 płaty matiasa
– 2 jajka
– 2 łyżki posiekanych marynowanych pieczarek
– 1 ogórek kiszony
– 1 gałązka szczypiorku
– 3 łyżki majonezu

Płaty wypłukałam z 5 razy, osączyłam i pokroiłam w kostkę. Jajka pokroiłam w kostkę. Ogórka obrałam i również pokroiłam w kostkę. Dodałam majonez, posiekany szczypiorek. Wszystko dobrze wymieszałam i odstawiłam do lodówki.

Smacznego śledzika!

2 thoughts on “Sałatka śledziowa z jajkiem

Skomentuj

