Pizza cebuLOVA na francuskim cieście

pizza na francuskim cieście

Ten wpis jest zainspirowany konkursem marki Winiary, w którym trzeba wykorzystać i oryginalnie podać jeden z kilku  produktów Pomysł Na…. . Ja wybrałam zupę cebulową. W planach miałam pizzę na ostatnią sobotę karnawału. Podałam mężowi na kolację po pracy w romantyczny sposób, był zachwycony:)

– 450g ciasta francuskiego
– 250g pieczarek
– 6 plastrów szynki
– Pomysł na Francuską zapiekaną zupę cebulową Winiary
– 125g mozzarelli

Moje ciasto francuskie było w 6 plastrach stąd miałam piękne 3 porcje obiadowe. Pieczarki pokroiłam cienko i usmażyłam na złoto na małej ilości oliwy, na końcu dodałam z małej saszetki Pomysł na.. prażoną cebulkę i podgrzewając dokładnie wymieszałam a następnie odstawiłam. Szynkę i mozzarellę pokroiłam w kostkę.

Do proszku z większej saszetki Pomysł na.. dodałam 500 ml zimnej wody i łyżkę mąki, dokładanie wymieszałam. Gotowałam kilka minut ciągle mieszając by się nie przypaliło, ponieważ jest dość gęste.

Ciasto położyłam na papierze do pieczenia. Złączyłam 2 plastry pominęłam 2 cm brzegu i rozsmarowałam uzyskany sos cebulowy. Nałożyłam 1/3 szynki, 1/3 pieczarek oraz 1/3 mozzarelli.

W moim piekarniku gazowym piekłam 20 minut w 160 stopniach.

Smacznego

2 thoughts on “Pizza cebuLOVA na francuskim cieście

Skomentuj

