Marchwianka z czosnkiem

marchwianka z czosnkiem

Pomimo braku blendera (ale mam nadzieję że już niedługo) poczyniłam przecieraną przepyszną zupkę! Przecierałam gęstym tłuczkiem:) Wyszły drobne warzywne kluseczki.

– 1kg marchwi
– 1szt pietruszki
– 25g masła
– serka topionego  (tylżycki)
– 2 ząbki czosnku
– koperek
– sól do smaku

Marchew i pietruszkę obrałam pokroiłam na kilku centymetrowe kawałki, zalałam wrzątkiem dodałam masło szczyptę soli i gotowałam około 40 minut. Gęstym tłuczkiem utarłam warzywa. Zestawiłam z ognia, dodałam serek i mieszałam aż się rozpuści. Na końcu dodałam roztarty czosnek i kila gałązek koperku.

Smacznego

gęsty tłuczek

10 thoughts on “Marchwianka z czosnkiem

  1. Znów super przepis! Zrobione, zjedzone i PYSZNE! Użyłam blendera, i podobnie jak Asia dodałam grzanki. Moja 3-latka tak zajadała, że szok! a i nam bardzo smakowało! DZIĘKUJĘ ZA KOLEJNY PROSTY I DOBRY PRZEPIS! Zaglądam bardzo często. Pozdrawiam :)

Skomentuj

