Bruschetta na ciepło

bruschetta na ciepło

Wspaniały obiad na szybko, kiedy połowa rodziny „wyparuje” ci z domu, a ty zostajesz sama chora i chcesz na obiad przynajmniej coś ciepłego a nie kolejną kanapkę. Salsa została mi ze śniadania i wykorzystałam ją na obiad. To był genialny i bardzo smaczny pomysł!

na 8 porcji podudzi:
– 2 pomidory średniej wielkości
– 1 papryka żółta
– 1 ząbek czosnku
– kilka gałązek szczypiorku
– 1-2 łyżk1 oleju słonecznikowego
– sól i pieprz

Pomidory i paprykę drobniutko pokroiłam na jednakową kosteczkę. Natkę i czosnek również drobno posiekałam. Dodałam olej sól i pieprz o dokładnie wymieszałam. Wszystkie warzywa oprócz czosnku dusiłam na patelni aż pozbędą się chrupkości, czosnek dodałam w ostatniej chwili by się zagrzał do temperatury sosu.

Bruschettę nakładałam na kawałki wysmażonego drobiu. Podałam do jasnego pieczywa.

Smacznego

4 thoughts on “Bruschetta na ciepło

Skomentuj

