blogroku.pl

Ja to wiem i Ty to wiesz obiad trzeba zjeść;)

Notkę tę piszę ponieważ poczułam się odpowiedzialna czytając prośbę o głosy dla mnie na innym blogu (Dziękuję Guardangel). Lekko oszołomiona wyjaśniam iż mój wpis jest bardziej stwierdzeniem niż prośbą.

Zgłosiłam mój blog do corocznego konkursu na najlepsze polskie blogi, oczywiście ja z moimi kotletami naleśnikami nie czuję się na pierwszą dziesiątkę finalistów z danej kategorii. Jednak wzięłam udział z szacunku dla swojej pracy którą włożyłam w ten blog, a to już 3 rok zaczynam.

(troszkę info ze strony konkursu)

blog roku 3

blog roku 2

DSC04508g

Termin wysyłania sms upływa 31-go stycznia (w czwartek), dziękuję.

Krystyna

16 myśli na temat “blogroku.pl

  1. Odwiedzam dość regularnie wiele blogów kulinarnych, bo lubię poczytać o jedzonku ;)
    Twój jest najlepszy. Proste przepisy na smaczny posiłek, po większość produktów wystarczy sięgnąć do spiżarki czy lodówki lub kupić w najbliższym sklepie.

      1. Witaminko, w zeszłym roku nie można było. Wiem, bo mam wielu Bliskich i kumpli za granicą i dostawali szału, że nie mogą na mnie zagłosować. Syn był wtedy w Anglii na studiach i też nie mógł oddać głosu.

Skomentuj

