Pieczarkowa

Pieczarkowa

Jakiś czas temu przekonałam się że jeśli zalewam wrzątkiem warzywa do gotowania, zachowują smak. Tak też zrobiłam i tym razem:)Szybko i smacznie!

– 250g pieczarek
– 1/3 pęczku koperku
– 500g ziemniaków
– 1/2 szklanki śmietanki 30% (szklanka = 250ml)
– 1 łyżka mąki
– 2 łyżki masła 82%
– sól

Ziemniaki obrałam i pokroiłam w kostkę. Pieczarki były dość drobne, dlatego pokroiłam je tylko na 4 części. Zalałam wrzątkiem, około 1,3 litra. Dodałam masło sól i gotowałam 25 min. Dodałam posiekany koperek, zagotowałam. Śmietanę wymieszałam z mąką tak by nie było grudek, dodałam do zupy i gotowałam około 2 minuty.

Smacznego

22 thoughts on “Pieczarkowa

  1. Pyszna zupka. Dziś po raz drugi u mnie zagościł Pani przepis. Zaraz będę się zajadać.
    Ps. świetny blog, wiele przepisów już wypróbowałam i ze wszystkich jestem zadowolona :)
    Często tu zaglądam i zaglądać będę;)
    Serdecznie pozdrawiam!

  2. Choć gotuję od lat to nigdy zupy. Dzisiaj to się zmieniło :)
    Przepis banalny , zupa wyszła bardzo dobra (poza tym, że zważyłam śmietanę, ale jako nowicjusz miałam prawo popełnić błąd :)
    Na pewno będę z tego przepisu korzystać.

Skomentuj

