Zapiekany farfalle z brukselką

makaron z brukselką

– 400g makaronu kokardki (farfalle)
– 450g mrożonej brukselki
– 2 jaja
– 185g (małej) śmietany 18%
– 1/2 łyżeczki curry
– bułka tarta
– 1 łyżka masła
– sól do smaku

– forma Ø 22cm

Ugotowałam makaron według instrukcji na opakowaniu. Brukselkę zalałam wrzącą wodą dodałam masło posoliłam wodę, gotowałam do 12 minut. Formę posmarowałam masłem, obsypałam bułką tartą. Przełożyłam do formy odcedzony makaron z brukselką. Śmietanę wymieszałam z jajami i curry, zalałam makaron z brukselką. Obsypałam na wierzchu bułką tartą.

Piecz w 195°C do 40 min.

Smacznego!

2 thoughts on “Zapiekany farfalle z brukselką

Skomentuj

