Jajecznica z ciecierzycą i roszponką

jajecznica z ciecierzycą i roszponką

– 4 jaja
– 3 łyżki ciecierzycy z puszki bez zalewy
– 1 łyżka masła
– garść roszponki
– sól i kolorowy pieprz do smaku

Podgrzałam masło i wrzuciłam na nie cieciorkę i obracając groszki ruszając patelnią lekko je obsmażyłam na złoto. Dodałam jaja i lekko wymieszałam. Kiedy jajecznica była już prawie gotowa wtedy dodałam roszponkę lekko wymieszałam i gotowe.

Podawaj jeszcze ciepłe. Syte śniadanko w leniwy dzień:)

Smacznego!

4 myśli na temat “Jajecznica z ciecierzycą i roszponką

  1. Ostatnio szaleję za cieciorką, także to coś dla mnie :) Dla pełni zdrowia zamiast masła dałabym olej, najlepiej rzepakowy – nie podnosi cholesterolu :)

Skomentuj

